מילוסלבסקי מרקטינג

 

קהל יעד של המותג - בעלי עסק, שמתפרסמים ומשווקים באינטרנט, אנשים שחשוב להם כל הזמן לעקוב אחרי התהליך של קידום ושיווק, לספור, ולהתקדם מהר.
המסימה הייתה ליצור שפה חזותית שמדברת איתם, ומעבירה להם את כל ההיתרונות של המותג: ניסיון, מקצועיות ואפקטיביות.
האריה בלוגו מסמל את קוח ונועזות - שזה המאפיינים החשובים ביותר בשיווק וקידום.
הצבעים הקונטרסטיים וצורות החדות מדגישים את המסר הראשי של המותג.

© כל הזכויות שמורות, יעל שפירו, YDesign - סטודיו לעיצוב גרפי. 2019

 

ליצור קשר:

058-6780741

ydesign.shapiro@gmail.com

  • Facebook
  • Instagram