מילוסלבסקי מרקטינג

 

קהל יעד של המותג - בעלי עסק, שמתפרסמים ומשווקים באינטרנט, אנשים שחשוב להם כל הזמן לעקוב אחרי התהליך של קידום ושיווק, לספור, ולהתקדם מהר.
המסימה הייתה ליצור שפה חזותית שמדברת איתם, ומעבירה להם את כל ההיתרונות של המותג: ניסיון, מקצועיות ואפקטיביות.
האריה בלוגו מסמל את קוח ונועזות - שזה המאפיינים החשובים ביותר בשיווק וקידום.
הצבעים הקונטרסטיים וצורות החדות מדגישים את המסר הראשי של המותג.

MM.jpg
B.jpg
mf.jpg
Free Instagram iPhone & Android UI Mocku
fb-mm_VIEW.jpg
Annotation 2019-08-08 013700.jpg
Untitled-1.jpg
t-shirt.jpg